You are currently viewing פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה והמקום לבלוג החי עד 8 בבוקר! / Smiley

פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה והמקום לבלוג החי עד 8 בבוקר! / Smiley

פותחים עונה ב-NBA – ליל המשחקים הראשון לעונה

הרגע בו כל אוהדי, חובבי וינשופי הלילה (לפחות במזרח התיכון) חיכו וספרו לאחור הגיע!!!

עזבו אתכם מליגת הקיץ, טריידים וחישובי תקרת שכר, אליפות עולם בכדורסל (מזל שיש ראגבי 😄…) ומשחקי הכנה בו כל דראגן בנדר שם מספרים על הלוח (ובסוף מקבל חוזה בבאקס)…
למרות שיום לפני פתיחת העונה קיבלנו מספר החתמות של הארכות חוזים לכיתת הדראפט של 2016, סוף סוף מתחיל הדבר האמיתי (או ההכנה לקראת הפלייאוף במאי).

הנה מספר נקודות ציון שיכולות לקרות כבר העונה (באדיבות NBA.com):
1. לברון עוקף את קובי בטבלת הקלעים של כל הזמנים. לברון (32,543) צריך 1,101 נקודות כדי לעבור את קובי (33,643) שנמצא במקום השלישי.
2. הטריפל-דאבל הבא של ווסטברוק יציב אותו במקום השני בטבלת כל הזמנים, כשהוא עוקף את מג'יק ג'ונסון (כרגע שניהם עם 138 סה"כ). ווסטברוק צריך 44 טריפל-דאבלים כדי להשיג את המקום הראשון מידי אוסקר רוברטסון (181).
בנוסף, אם ווסטברוק מסיים כמלך האסיסטים, הוא השישי בהיסטוריה להשיג 3 עונות ברציפות כאלה.
3. הארדן ומלכות הסלים. אם הארדן ימשיך לקלוע בצרורות כפי שעשה בשנתיים האחרונות. תואר שלישי ברציפות שלו יהפוך אותו לשחקן השמיני שעושה כך. בראש הרשימה, מייקל ו-ווילט עם רצפים של שבע עונות ברציפות.
4. פופוביץ' העונה יאמן את הספרס ברצף של 24 עונות, ובכך הוא חולף על פני ג'רי סלואן שאימן ברציפות את הג'אז במשך 23 עונות. בעידן פופוביץ' לכל קבוצה בליגה היה ממוצע בין 3 ל-14 מאמנים.
5. כאשר וינס קרטר יעלה על המגרש העונה הוא יקבע שיא של 22 עונות בליגה. קרטר בן ה-42 הוא השחקן הפעיל האחרון משנות ה-90, כשהוא נבחר 5 בדראפט 1998. וישנה אופציה כי ישחק במשך 4 עשורים אם ישחק ב-2020. כמו כן, חסרים לו 19 משחקים כדי להיכנס לרשימת 1,500 המשחקים בקריירה (פאריש, ג'אבר, נוביצקי, סטוקטון).
6. סטפן קארי וזריקות ל-3. קארי (2,483) צריך 78 קליעות מעבר לקשת כדי לחלוף על פני רג'י מילר (2,560) במקום השני בקליעות מהטווח הזה. בקצב שקארי קולע אותן, הוא כנראה ינשל את ריי אלן המחזיק בשיא עם 2,973 קליעות בעונת 2020-21.
באחוזי הקליעה (מינימום של 250 קליעות) לשחקנים פעילים, סטף מדורג שני עם 43.6%, כשאת הבכורה תופס אחיו הצעיר, סת', עם 43.9%. אם כי ההבדל הוא בכמות הזריקות, סטף עם 2,483 קליעות מתוך 5,690 ניסיונות, בעוד סת' זרק רק 686, מתוכן קלע 301 זריקות.

ועכשיו למה שמחכה לנו הלילה (או לפנות בוקר). עונת ה-NBA נפתחת עם שני משחקים מעניינים, בראשון האלופה הגאה, אבל יש לזכור שהיא נטולת קוואי (והסנצ'ו פנצ'ו שלו, דני גרין), תארח את הראשון לזאיון… אז זהו שלא… הבחירה הראשונה בדראפט ועתיד השקנאים לאחר הגבה שאת שמה אסור להזכיר, פצוע בברך, עבר ניתוח עקב קרע במיניסקוס ויחמיץ כנראה בין 6 ל-8 שבועות – באסה!
במשחק השני, הדרבי ההוליוודי, אלו שרדפו וחיכו לקוואי כל הקיץ, הקבוצה מהוליווד מול האחות הקטנה, שבעזרתו של באלמר מרימה ראש, ואף זכתה בקוואי בסופו של דבר. הדרבי של עיר המלאכים יהיה השנה יותר ממעניין, ומבטיח שלא יהיה משעמם במשחקים גדושים בסלבריטאים.

טורונטו ראפטורס – ניו אורלינס פליקנס (3:00 לפנות בוקר)

טורונטו הולכת לשנה לא פשוטה, אבל כפי שרודי טומג'ונוביץ' אמר באחד המשפטים לפנתיאון: "Don't ever underestimate the heart of a champion!". הראפטורס עדיין כאן והם האלופים המכהנים, עד שייקחו מהם את התואר (שזה כנראה יהיה באחת מסדרות הפלייאוף של המזרח).
הראפטורס ניגבו את כתמי השמפניה והתעוררו מאדי ההאנגהובר של חגיגות האליפות כשהם יודעים שללא קוואי השנה הולכת להיות לא פשוטה בכלל ועבדו קשה בקיץ כשהם מוכנים מנטלית למה שעומד מולם.

יוג'ירי אולי עוד ישלוף קסם מהשרוול במהלך העונה, וצירף בקיץ את רונדה הוליס-ג'פרסון הוורסטילי ואת סטנלי ג'ונסון שירצה לתת פריצה משמעותית.
עד אז, הם הולכים להציג שילוב של וותיקים (לאורי, גאסול, איבקה) עם הגרעין הצעיר והמוכשר, שבראשו עומד פסקאל סיאקם (שבדיוק קיבל את משאיות הברינקס עם 130$ ל-4), לידו או ג'יי אננובי שחוזר מהפציעה שהשביתה אותו בסיום העונה שעברה, ורוצה להראות ש"עכשיו אני, כי ההוא הלך…", כשלצידם חביב הקהל, פרד ואפליט, והקפיץ יורה השלשות, נורמן פאוול. והם מקבלים עדיין את תמיכת האוהדים המסורים, דבר שאף פעם לא יכול להזיק במשחק ביתי.

מולם, אחת הקבוצות המעניינות השנה בליגה ואחד הפרויקטים המסקרנים. הפליקנס ניקו את האורוות עם דיוויד גריפין שנבחר לעמוד בראש הפירמידה והכניסו כמה סייחים צעירים (ופרד אחד עצום).
הסגל של הפליקנס מלא בכל כך הרבה אופציות וכישרון, וכל מאמן כמעט יאמר שיש שם "בעיות טובות" (ובהצלחה לג'נטרי שהסירו מעליו את דמפס).

מי שלצערנו לא יעמוד במרכז המשחק, הוא שחקן השנה הראשונה המדובר, זאיון וויליאמסון. הבחירה הראשונה בדראפט פשוט נראה נפלא במשחקי הקדם עונה, לעתים על גבול הבלתי עציר עם הכוח הפיזי העצום שלו, וכולם קיוו שיתחיל לפרוע את השטרות בבכורה שלו לעבר תואר רוקי העונה ואולי לפלייאוף ראשון במערב הפרוע.
אבל אז הגיע הציוץ המבאס של אדריאן ווז'נרסקי:

האבחנה הרפואית שלחה את זאיון לניתוח עקב קרע במיניסקוס והוא הולך לשבת 6-8 שבועות בחוץ לפני שיערוך את הבכורה שלו 😪.

מלבד זאיון, לשקנאים יש אוסף של שחקנים מעניינים. ג'רו הולידיי שקיבל את המפתחות (עפ"י גריפין) הוא אחד מה-טו-וואי גארד הלא מוערכים מספיק בליגה. לצידו, שני פליטי הלייקרס שפעם היו העתיד של עיר המלאכים: לונזו "שיפרתי את הג'אמפ בקיץ והפרדתי כוחות מאבא" בול וברנדון "אמרו שאני פוטנציאל לדוראנט הבא" אינגרם.

הפליקנס השלימו את הסגל שלהם בשתי תוספות של שחקנים ותיקים: ג'י ג'י "לא מחמיץ פלייאוף" רדיק ודריק "יוצא מהצל של גובר" פייבורס, והוסיפו עוד שני רוקיס מעניינים בדמות ג'קסון הייז הארוך שתופס כל דבר באזור הטבעת וניקל אלכסנדר-ווקר, שהשקנאים יקוו שהם מצאו פנינה כמו בן דודו, שי גילגיוס-אלכסנדר.

ישנו גם שינוי גדול בין סגנונות המשחק: הפליקנס הצהירו השנה שהם הולכים על קצב סופר מהיר, ונראה איך זה יתבטא על המגרש, במיוחד שהסגל מאוד צעיר וחסר ניסיון (כנראה בהרבה איבודים… אבל גם במגוון היי-לייטס). הסגנון של טורונטו יהיה הרבה יותר מבוקר, במיוחד עם גאסול ולאורי על המגרש, ונראה איך הם יתמודדו עם משחק הריצה של הפליקנס.
אם אצל הפליקנס זאיון יחמיץ את המשחק, בצד של הראפטורס רונדה הוליס-ג'פרסון ופטריק מקאו בספק ויחליטו לגביהם רק סמוך לתחילת המשחק.

תחזית: לאחר הציוץ על פציעתו של זאיון הייתי צריך לשנות ולעדכן את הפריוויו, ואת התחזית.
ללא הפלא הלא ממש קטן (אבל שעושה הבדל גדול), הראפטורס יציגו כבוד של אלופים, במיוחד בבית, בצפון, מול הצעירים המפוזרים של הפליקנס.
ראפטורס באזור ה-10.

לוס אנג'לס לייקרס – לוס אנג'לס קליפרס (5:30 מוקדם בבוקר)

עם כל הכבוד למשחק הראשון (בטח שזאיון לא עורך את הבכורה), זהו המשחק של הערב. הקרב על הבכורה לא רק ב-LA אלא גם בליגה. שתי קבוצות שרואות את עצמן כמי שיניפו בסיום העונה את גביע לארי אובריין.

וזה נופל על…

כבר רבות דובר ודוסקס על מה ששתי הקבוצות האלה עברו במהלך הקיץ, ואני מניח שאף אחד לא התעורר מתרדמת לאחרונה…

הקליפרס שבקיץ מבריק אחד (למי הקרדיט?) השיגו את הצמד המאיים החדש של הליגה, קוואי-ג'ורג', בעסקת חבילה, ובכך גרמו ללייקרס להיפרד מחלומות ה"שלישייה הכי גדולה אי פעם שדרכה על מגרש הכדורסל".
קוואי הוא לדעת רבים השחקן הטוב בליגה כיום, ובהחלטה אחת העביר את הכוח לקבוצה שכבר שנים מחפשת להרים את ראשה מול ה"אחות הבכירה" בזהוב-סגול. הצירוף של פול ג'ורג', אולי כ"מספר 2 האולטימטיבי כיום" הוא עוד ניצחון ל"אחות הקטנה". השאלה היחידה היא רק מה מצב הכתפיים של ג'ורג', לאחר שעבר ניתוח בפגרה ויחמיץ כנראה את החודש הראשון (10 משחקים), ולאחר שנתיים שהכתפיים שלו די הטרידו אותו באוקלהומה.
הקליפרס כבר בקיץ עבדו על הגיבוש עם מסע דייג לשחקנים.

הקליפרס מסמנים לליגה שהם הולכים השנה (ובשנתיים הבאות, לאורך החוזים של קוואי וג'ורג') על כל הקופה ומסביבם סגל המלא בכל טוב, תודות לניהול מופתי ושפוי סוף סוף בהנהגת באלמר ו-ווסט כיועץ, וכנראה איש הסתרים הכי גדול בליגה כרגע.
צמד יחידת הספסל, וויליאמס את הראל, עדיין פה לעשות שמות ביחידות השניות של קבוצות הליגה. בברלי שם כדי לנשוך כל אחד שמגיע מולו, שאמט, מקגרוגר ורובינסון בעמדות הגארדים, וגרין, הארקלס, זובאץ' ופטרסון בעמדות הפנים. לריברס יש הרבה אופציות מעניינות להרכבים שאיתם הוא יכול לשחק.

מולם, האימפריה האגדית שמנסה לחזור לסורה כקבוצת הכדורסל המובילה בעיר, בטח אחרי שנה כושלת בכל המובנים וקרקס תקשורתי לאורכה. בקיץ הלייקרס קיבלו את מה שרדפו אחריו מינואר 2019, אנתוני דיוויס, שהגיע בטרייד כמעט כל מה שמג'יק (שכבר לא שם) הציע מינוס קייל קוזמה.
דיוויס סוף סוף מגיע לקבוצה גדולה ומקבל את מרכז הבמה כדי להציג את הכישרון העצום שלו. יהיה מעניין לראות כיצד הוא יתפקד בסיטואציה כזו, בה התקשורת הרבה יותר מטרידה, הציפיות בשמיים, וכן, יש איזה אחד… שעדיין מעורר הרבה עניין בכל פעולה שלו – לברון ג'יימס.

הקינג (לשעבר או לא, כל אחד ודעתו) עבד הקיץ לקראת העונה הבאה עלינו לטובה, כולל המשכון לספייס ג'אם (למה לקלקל את יצירת המופת של הקב"ה בהמשכון?!?!), והוא מגיע רעב עפ"י פרסומים. לברון עדיין פה כדי להישאר, והוא לא מתכנן להוריד את הרף ממה שהוא הרגיל אותנו ממנו כשחקן כדורסל אדיר.
בנוסף, כמובן שלא הכל יכול להיות על מי מנוחות, ואמירתו של לברון על סיטואציית הטוויטר של מורי ותגובת הליגה יצרה גלים והדים שקשה יהיה להתעלם מהם.
בתחילת הקיץ, הלייקרס קיבלו באכזבה את החלטתו של קוואי ומיד החתימו מלאי של שחקנים ותיקים.
צמד הגארדים, גרין ובראדלי, נראות כמו החתמות מצוינות מסביב ללברון ודיוויס (שנפצע בקדם עונה אבל בריא וישחק), ואפילו האוורד המושמץ נראה כתחליף לא רע (ואולי עדיף ומתאים יותר) לקאזינס שסיים את העונה עוד לפני שהחלה בעוד פציעה הרסנית עבורו.
הלייקרס בנו סגל ותיק ומשופשף לצד, והוסיפו קליעה כחלק מלקחים של העונה הקודמת, מסביב לבסיס הקבוצה, לברון-דיוויס יחד עם קוזמה, שלא ישחק במשחק, זכר לפציעה שלו בקרסול שמנעה ממנו גם את קמפיין הנבחרת בקיץ.

כיאה למשחק פתיחה, ולאור אירועי הקיץ, כל קבוצה תרצה לתת את הטון ולסמן טריטוריה, מה שמבטיח שנקבל אווירת פלייאוף כבר בערב הפתיחה. הלייקרס עם השחקנים הוותיקים, כשלברון ודיוויס באים רעבים מאוד ורוצים לתת חותמת כבר על ההתחלה, מול קוואי והסגל המבטיח של הקליפרס.
עושה רושם כי החמישייה של הלייקרס חזקה יותר, בטח שג'ורג' יושב על אזרחי, אם כי הקליפרס ביתרון עם יחידת הספסל.
אצל הקליפרס כשירותם של אמיר קופי ורודני מקגרוגר תבחן סמוך לפתיחה. בצד הצהוב, רונדו, קרוסו והורטון-טאקר בסימן שאלה.

תחזית: הרבה אמוציות הולכות להיות על המגרש בסטייפלס סנטר, במיוחד שבצד אחד בברלי ומולו רונדו… הפציעה של ג'ורג' קריטית מדי, יותר מהחיסרון של קוזמה בצד הצהוב, ובטח מול דיוויס שרוצה להוכיח את עצמו על הבמה הגדולה. ולברון ירצה להראות לקוואי שהכתר עדיין לא נפל.
לייקרס בפחות מ-5.

Subscribe
Notify of
524 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אופק
אופק
4 years ago

אני תגובה ראשונה!!!
פריוויו מעולה, באסה לגבי ציון אבל זאת הייתה שאלה של זמן לפי דעתי. הוא מרגיש לי קצת טו מאצ' בשביל הגוף האנושי.
אבל בכל מקרה הולך להיות לילה מעניין
כל פעם שהעונה חוזרת אני מרגיש חמימות נעימה בלב.

Dor
Dor
4 years ago

תודה סמיילי על הפריוויו הראשון לעונה. ראפס והלייקרס לוקחים. יש סיכום רוגבי לקראת חצאי הגמר?

אור
אור
4 years ago

יאללה הגיע הזמן.
מה יש לפול ג'ורג' שלא ישחק?

עידו גילרי
Admin
4 years ago
Reply to  אור

עבר שני ניתוחים בקיץ. עוד לא החלים.

עידן
עידן
4 years ago
Reply to  אור

עבר ניתוח בכתף זכר לפציעה מאוקלהומה.יחזור בנובמבר

אור
אור
4 years ago
Reply to  עידן

תודה לשניכם

IDO
IDO
4 years ago

Free to air on SBS

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראפס וקליפס

עידן
עידן
4 years ago

לייקרס והשני פתוח לדעתי 50/50.ניו אורלינס שווה לטורונטו גם בלי זאיון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

מה לייקרס כזה באנקר שהם נגד הניקס?😂😂
לדעתי הקינג יבוא להעביר מסר אבל המסר של הסייבורג יהיה חזק יותר.
King you has been
יהיה משחק פלייאוף לגמרי שלא יהיה לכם ספקות

המשגיח
Admin
4 years ago

חג שמח לכולם

הפיל הכתום
הפיל הכתום
4 years ago

אם מישהו יוכל לשלוח לינקים למשחקים או לפחות לדרבי בבוקר אני יותר מאשמח.
יאללה הגיע הזמן…. תודה סמיילי. גם כתבות וגם תרגומים פשוט בנאדם תענוג!

Lavar
Lavar
4 years ago

+1

איצקו
איצקו
4 years ago

יש איזה אתר ששלחו פה פעם
Nba4free.com
בקדם עונה עבד לי טיל מקווה שימשיך

רועי ויינברג
Admin

מקווה שהשחקנים ישחקו במשחקים היום ברמת המקצועיות והחשק של הפריוויו הזה. נהדר סמיילי. הראפטורס והלייקרס לוקחות גם אצלי.

stam
stam
4 years ago

תודה.
הרפטורס קבוצה הרבה יותר טובה מהפליקנס, גם בלי קוואי, וגם אילו היה ציון. טורונטו ב-12.
ללייקרס ייקח יותר זמן להתחבר – ולא שלקליפרס יהיה קל – יש לה המשך לו"ז הרבה יותר נוח להתארגן בהמשך, ולחץ המדיה יפגע בה יותר. קוואי היה ונשאר פלאח, נו. קליפרס ב-7.
הליין היותר מעניין הוא, האם כבר נראה פלגרנט 1 והלוואי 2, או איזו תקרית בוורלי-רונדו חדשה. אדם סילבר יושב עם התסריט, הוא בטח יודע.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

תודה
היום לברון יבוא להתפוצץ בשביל להראות לכולם מיהו האלפה-דוג, לא מקנא בקוואי.

אופק
אופק
4 years ago

אני מסכים איתך דוק', אבל אם יש משהו שהוא מניה בטוחה זה הגנה. חוץ מהמאצ' אפ מול AD (שתלוי בדקות שהראל ישחק) , לקליפרס יש מענה לכל שחקן של הלייקרס. כולל לברון.
הלייקרס יגיעו חמים ממש אבל אני מהמר על ההגנה האישית של הקליפרס שתעשה את ההבדל.
וחוץ מזה אין ללייקרס ספסל.
קליפרס בחמש

stam
stam
4 years ago
Reply to  אופק

המאצ'-אפ של הראל מול AD? הממממ…
דיוויס נגד הראל והקליפרס, שנה אחרונה:

1-3-4-16-46 (39 דק', הראל 34 דק')
אופנסיב-דפנסיב 105-128, הראל 117-120
.
3-3-5-13-23 (38 דק', הראל 27 דק')
אופנסיב-דפנסיב 122-122, הראל 132-103
.
5-1-2-13-34 (40 דק', הראל 23 דק')
אופנסיב-דפנסיב 101-136, הראל 135-100
.
5-2-2-6-28 (35 דק', הראל 33 דק')
אופנסיב-דפנסיב 93-100, הראל 101-94

אור
אור
4 years ago
Reply to  stam

צריך להשוות לממוצעים הרגילים של דייויס, לא בין אחד לשני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago
Reply to  אופק

לא חושב שהראל מסוגל לעצור את המלך אבל נחיה ונראה.

אופק
אופק
4 years ago

בשביל זה יש את קוואי הראל שם בשביל להקשות על AD. והוא המאצ'אפ היחיד שאפשר לשים מולו,למרות הפערים ביניהם אולי הראל יפריע לו עם האינטסנסיביות שלו.
ותאמת כל המספרים האלה לא אומרים לי כלום כי אין לי מושג מה הם אומרים בככל

stam
stam
4 years ago
Reply to  אופק

עלו הערב בלוטו.

גיא הירוק
Admin
4 years ago

תענוג של פריוויו לערב פתיחת העונה, סמיילי!
תודה.

עידו גילרי
Admin
4 years ago

אגב לגבי הוליס-ג'פרסון וסאנלי ג'ונסון, ניק נרס קרע ואותם במדיה ואמר פחות או יותר שהם לא מבינים איפה נמצאים ומה נדרש מהם ושכדאי מאד שישנו גישה אם הם רוצים להיות על המגרש.

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

סדרת חינוך של ניק נרס
שניהם לא יכולים לתת עשירית ממה שקוואי נתן בקצב הזה

stam
stam
4 years ago

סטנלי ג'ונסון שחקן גרוע. אין מה לצפות ממנו. אולי קריירה כלשהי באירופה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

סתם פחים יש אלפים כמוהם בליגה וגם באירופה

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

הימורי היום
ראפטורס ב7
לייקרס ב9

משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
משה פ. לא מבין כלום בטריידים ודראפטים
4 years ago

תחזית לגבי נקודות הציון שיגיעו העונה:

1. הכי טריקי. 1101 נקודות ב- 82 משחקים יוצא 13.4 נקודות למשחק בממוצע. לכאורה כלום בשביל לברון. בשטח – האם הוא בכלל ישחק 82 משחקים … ?? הימור שלי – יקרה גם יקרה עוד השנה.
2. שוב טריקי. לכאורה קל בשביל ווסטברוק. אבל בשטח הוא השיג את הממוצעים כשהוא שחקן האלפא היחיד על המגרש, ואילו היום הוא על המגרש עם הארדן. אופס. הימור שלי: לא יקרה, אלא אם כן הארדן יהיה ג'נטלמן בצורה יוצאת דופן (הצחקתם אותו).
3. עכשיו ווסטברוק מחזיר להארדן על הסעיף הקודם. שוב – לא יקרה.
4. כבר קורה. מברוק. זה אומר ששנה הבאה הוא יכול לפרוש בשקט…
5. יקרה * 3! גם שיא העונות, גם שיא העשורים וגם שיא המשחקים.
6. קל. בטח שיקרה. וגם יעקוף את ריי אלן שנה אחרי זה.

ת'כלס, הסעיף היחידי שבאמת אכפת לי ממנו בצורה חיובית זה וינס קרטר. כל השאר יכולים להשיג או לא את נקודות הציון שלהם. במקרה של לברון וקרי זה בטוח יקרה, ואם לא העונה אז בטוח עונה לאחר מכן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה סמיילי, עונה מוצלחת לכולם

שחר אלוני
4 years ago

היום צמוד עם נטיה ללייקרס
בינואר הקליפרס לפני הלייקרס
בפלייאוף הלייקרס ב 6 משחקים

bobby
bobby
4 years ago

תודה על הפריוויו!
באסה על הפציעות של ציון וג׳ורג׳.
לאור אותן פציעות, מסכים עם ההימורים על ניצחונות לטורונטו וללייקרס. אם כי לא לגמרי אופתע מניצחון של הקליפרס.

הייט אשברי
הייט אשברי
4 years ago

ראפטורס וקליפרס .

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

תודה רבה סמיילי!
זה רק או אני או שאיבדנו את קרמר?
ובינתיים בדיר העיזים: מייקל אומר שסטף עדיין לא HOF.
אוקיי…..
אז מי כן? מייקל, לברון ובירד?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם סטף לא hof מה יגידו אזובי הקיר

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אפשר לנסות לדחוף את המשפט לפרופורציות לפני שהבלון ממריא?
מייקל ג'ורדן היה בריאיון, נשאל על הנבחרת שבחר בעבר כשחקנים הטובים ביותר ששיחקו איתו או כנגדו. המראיין שאל אם יש שינויים מאז. ג'ורדן ענה שאת השחקנים האלו הוא מכיר היטב, אז אין שינוי. שסטף קרי לא צריך להיעלב, אבל הוא עדיין לא hof, ושני האנשים החלו לצחוק.
אז ככה:
א) סטף נבחר כמייצג לשחקן מוכשר מהדור הנוכחי. לא כדוגמא אישית. לא לברון, לא הארדן, לא קובי ולא אף אחד אחר הוכנס לקבוצה הדמיונית של ג'ורדן.
ב) קשה להעביר אינטונציה באינטרנט, ועל זה בונים לפחות חצי מהתגובות הזעם האינטרנטיות. הכוונה של ג'ורדן הייתה במובן המילולי ביותר, חצי כבדיחה וחצי כדי לחכות לפרופורציות ההיסטוריות (בנוסף לאישיות, שעל פי הן ג'ורדן בחר את הקבוצה שלו): סטף קרי עדיין לא ב-hof. הוא צריך לפרוש קודם ואז לחכות חמש שנים. אף אחד לא דיבר או רמז על הרמה שלו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

ראיתי את הראיון, ואני גם חשבתי בהתחלה שזה בצחוק, כי הם בפירוש צחקו. בוודאי המראיין.
אבל מייקל הוסיף תוך כדי הצחוק – 'he's not'. שם חשבתי שהוא אומר את זה ברצינות, שאין לו עדיין רזומה שמצדיק HOF.
אבל המשפט האחרון שלך דווקא גורם לי לחזור בדעתי. כנראה שהוא באמת התכוון לזה שהוא פשוט ליטרלי עוד לא HOF
פספסתי את זה….
תודה 🙂

stam
stam
4 years ago

נו ברור שהוא התכוון.
להגיד שסטף עדיין לא מועמד טכנית ל-HOF, ויוכל להיות מועמד רק כשיסיים את הקריירה וכו' – זה נכון להגיד על כל שחקן פעיל. עבור זה לא צריך את MJ. ככה זה תמיד.
להיפך, מייקל אומר בדיוק: "הוא שחקן מצוין, אבל הוא לא HOF. הוא עדיין לא שם". איך אומר צדי צרפתי, "אתה נמצא ליד".
אמר ככה – כי ככה הוא חושב. לרוב ההסבר הכי פשוט הוא ההסבר. לא צריך להפוך את הספין הביביסטי לדרך הישר. יש עדיין אנשים שאומרים מה הם חושבים.
האם הוא צודק? בהתחשב ברף הנמוך יחסית ל-HOF, לא. אבל זה מן הסתם מבטא אכזבה יחסית שיש מסטף, שהיה אמור לתת את החותמת האחת הגדולה שלו בפוסט-סיזן, ובכל המקרים כשל.
לא נורא. יש השנה הזדמנות נהדרת להוכיח. בלי KD, כנראה בלי קליי כל העונה – עכשיו זה הוא, ונראה אותו.

חגי "התותח" ניסני
Editor

תודה סמיילי יופי של פתיח לעונה החדשה
אני מזכיר שגם TT הזכיר בפתיחת העונה שעברה שהקאבס הם "עדיין אלופי המזרח". המעבר ממלוכה לשטיח מעולם לא היה מהר יותר. יחד עם זאת הראפס קבוצה טובה מאוד מאוזנת מאוד וקשוחה. הם לא יהיו שטיח של אף אחד העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

TT אולי לא hof אבל המשפט הזה שלו בוודאי שם

Dor
Dor
4 years ago

אחד המשפטים המטופשים

Amitlahev
Editor
4 years ago

איזה פריוויו אדיר לערב פתיחת העונה. לדעתי דנבר לוקחת השנה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
4 years ago

שהחיינו והגיענו. אחרי פגרה כזו לא איכפת לי מי ינצח הערב, העיקר שיתחיל האקשיון.
תודה רבה סמיילי

עידן
עידן
4 years ago

EXCLUSIVE: Steve Kerr tells @loganmmurdock it's "unlikely" Klay Thompson will play for the Warriors this season as he recovers from his torn ACL. bit.ly/33STgcu

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עידן

די צפוי.

זו תהיה עונת הרצה למלכות הסלים של סטפן ואולי ניסיון לשבור את השיא של מייקל 88 בנק למשחק. פלייאוף יהיה יפה. לדעתי מקום 8 וסוויפ יקבלו בסיבוב ה1 מהקליפרס.
במקרה הגרוע עונת טנקינג, אם יראו שמצבם גרוע סטפן ילך לנוח להתאושש ולבלות במסיבות ההתאוששות של קליי.
דריי גם ילך לנוח על מנת לא להיות מושפל בפרהסיה כנגר על ויתנו לדיאנגלו להתאמץ לבד.

YanivK
YanivK
4 years ago

הייתי שמח לראות את דריי משחק לבד רק כדי לראות את התגובות כאן בהופס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  YanivK

זה אחד הדברים יהיה הלוואי אני קם בלילה בשביל זה אפילו 2 משחקים כאלו העונה. דריי בלי קרי וראסל עם הגי ליג😂😂

חגי "התותח" ניסני
Editor
Reply to  עידן

נחוי סוקה בלאט.

אוהד ס"א
4 years ago

מזל טוב לכולנו. אני מאחל לכולם שנה נטולת פציעות וספורטיבית.
שאלה למומחים לרפואה:
איך אפשר לחזור מפציעת מיניסקוס כל כך מהר? 8 שבועות זה כלום ושום דבר. רק שיחזר בריא ולא יחזירו אותו לפני הזמן.
לצערי הרב, ציון מגשים את התחזיות השחורות. גוף כזה עם ביצועים אתלטיים כאלה לא יוכל לשרוד הרבה זמן. כמה דוגמאות: לארי ג'ונסון, בלייק גריפין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

אם ראית את הסרטון שהבאתי זה לא רק הגוף, ציון סובל מרגליים עקומות, מבנה ברך שנפתח כפי חוץ. ועל מבנה רגל כזה גוף כזה עם משחק שמבוסס אתלטיות מפלצתית הסכנה גדלה, כמובן שהוא עלול לא להיפצע גם אבל גורם הסיכון אצלו קיים יותר משחקנים אחרים

Berch
4 years ago

אחלה תרגום סמיילי
🙂
וברצינות, יופי של משחקים
אני חושש שהלייקרס "ינסו יותר מדי" ויפסידו….

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 years ago

ניפגש ב05:30! איזה יופי של סיפתח זה לעונה!
יש לי הרגשה שקליפרס יותר מאומנים ויותר מוכנים, ויתנו בראש.

רפיקי
4 years ago

שהחיינו וקיימנו לזמן הזה
איזה כיף שמתחילה העונה
לייקרס וטורנטו בקלות

NFS
NFS
4 years ago

תודה רבה סמיילי.
בשעה טובה ומוצלחת נפתחת העונה.
תספרו איך היה במשחק המוקדם (אני מהמר על 2/9 לשלוש ללונזו שבאופן כללי עדיף בהרבה על 0/0 לשלוש של בן סימונס), אני מתייצב ב-5:30.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אני קם ב5 כמו תמיד ואתייצב לרבע האחרון כנראה או אמצע ה3 של ראפס פליקנס. ואז המיין איבנט הסייבורג מול הקינג

אשך טמיר המקורי

תודה סמיילי.
מעתיק את תגובתי לגבי המשחק המרכזי מהפוסט של מנחם:
בניגוד להערכתי שהקליפרס הולכים למקום 1 ולאליפות, והלייקרס לסיבוב ראשון במקרה הטוב (והדחה נוספת מהפלייאוף במקרה הרע), הלילה יש לי תחושה שהלייקרס יפתחו פער בהתחלה, והקליפס ירדפו אחריהם כל המשחק ויתפסו אותם רק בסיום, לסיום צמוד שאני מעריך שיילך ללייקרס.
זה יהיה משחק לא משקף, שעבור הלייקרס הוא הכל ועבור הקליפרס כלום.
.
לגבי המשחק המוקדם – הולך עם הפליקנס.

דקסטר
דקסטר
4 years ago

עשית חשבון טוב?
פול ג'ורג חוזר בעוד חודשיים
קוואי ייעדר מ 20 משחקים
שיהיה בהצלחה עם התחזית
אני בספק אם בכלל יהיה להם יתרון ביתיות.
רוצה להתערב שהלייקרס עוברים אותם?

פאקו
Admin
4 years ago

ייסס איזה התרגשות. תודה סמיילי.

Cruv Memula
Cruv Memula
4 years ago

שאלה חשובה לכולם!!!
האם יש איזשהו אתר או אפליקציה שנותנת "להמר" על standings של כל קונפרנס בין חברים?

Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  Cruv Memula

Hoops.co.il (:

Cruv Memula
Cruv Memula
4 years ago
Reply to  Lavar

אבל אי אפשר לראות במי בחרתי וזה לא מסודר כמו שיש בפליאוף

ADISU33
ADISU33
4 years ago

חג NBA שמח לכולם.
המשחק הראשון נפל ברגע שהתבשרנו שזאיון לא יקח חלק .
ובכל זאת בשביל ההימורים אני מעריך שהקנדים יגרדו ניצחון .
.
המשחק השני הוא משחק של גאווה ואגו ולברון ישחק כאילו זה משחק 7 גמר ,יעשה פוזות ושרירים בשביל הפאנ-בואייז שלו בתקשורת שילעסו את הניצחון הזה למחרת.
אבל זה לא יקרה בסופו של דבר כי הסייבורג בצד השני יעמוד כשלצידו אמסטף נגוע בכלבת ורוטווילר מופרע שיעלה מהספסל שיוציאו את האוויר המלא מה"קינג" והגרופי שלו.
הקליפרס יקחו את זה למרות מאמץ מוגזם למשחק ראשון מצד הלייקרס.

stam
stam
4 years ago

הפציעה של ציון + ההודעה שקליי כנראה לא יחזור כל העונה, נותנת 8 פרונט-ראנרז ברורות במערב, שכמו כל העונה הזו, אפשר לחלק לזוגות:
LA – קליפרס, לייקרס. ההרריות – דנבר, יוטה. טקסס – יוסטון, סן אנטוניו. הקטנות מהצפון – פורטלנד, סקרמנטו. זו שמיניה ברורה.
מדשדשות: גולדן סטייט, דאלאס.
תנסו שנה הבאה: פיניקס, ניו אורלינס, ממפיס, מינסוטה.
תחליטו מי אתם: אוקלהומה.
בתקווה שלא יהיה כ"כ ברור!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  stam

אני לא חושב שאפשר להספיד את גולדן כ"כ מהר…

יואב
יואב
4 years ago

אשמח לקישור

לילי
לילי
4 years ago

יאללה, כמה דקות ומתחילים!!!
אני מתרגש 🙂
למי שצריך:
פליקאנס – ראפטורס
http://nbastreams.xyz/live/1/
או
https://sportsbay.org/watch/48491/1/new-orleans-pelicans-toronto-raptors-live.html

יואב
יואב
4 years ago
Reply to  לילי

תודה

לילי
לילי
4 years ago

בחיי שיש לי פרפרים בבטן, ואלה סך הכל טורונטו נגד ניו אורלינס בלי זאיון…

לילי
לילי
4 years ago

ויאללה, רשמית עונת 19/20 התחילה חברים 🙂

לילי
לילי
4 years ago

ובאופן אירוני, לונזו בול עם השלשה הראשונה של העונה

יואב
יואב
4 years ago

ניו אורלינס נראים טוב
אינגרם לא שמע על המושג למסור

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  יואב

הוא בשנת חוזה, צריך לתת מספרים בשביל חוזה המקס

יואב
יואב
4 years ago
Reply to  לילי

הוא טועה לדעתי
היום בליגה לקלוע זה לא מספיק בשביל מקס בטוח לא בקבוצה רצינית
חייב למסור יותר (כמובן שהתאם ל2 דקות דגימה שראינו מניח שהכל יראה אחרת בסוף המשחק)

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  יואב

מסכים.
בתור פרוספקט מאוד אהבתי אותו, אני מקווה שיממש את הפוטנציאל העונה.
הפציעה של זאיון באה לו בתזמון מושלם

sahar201
sahar201
4 years ago

מה עם צאט לוורלד סיריס?

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  sahar201

אם לא פותחים במיוחד אז בדכ זה בדיומא

stam
stam
4 years ago
Reply to  sahar201

יש, יש, מה דיומא.
אנחנו פה
http://www.hoops.co.il/?p=172177

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

הייתי בעד ניו אורלינס.
ואז נזכרתי שגאסול בטורונטו.
אני גרופי של המשפחה….

לילי
לילי
4 years ago

בהחלט ניגוד אינטרסים

Cruv Memula
Cruv Memula
4 years ago

עוד מישהו שומע פעמיים את השידור?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  Cruv Memula
sahar201
sahar201
4 years ago

וושינגטון משחקת סמול בול טרנר עם בייס היט בפיץ הראשון של קול

sahar201
sahar201
4 years ago

גאריט קול עם שני סטרייקאאוטים רצופים לרנדון וסוטו הפסטבול שלו קטלני

sahar201
sahar201
4 years ago

גאריט קול עם שני סטרייקאאוטים רצופים לרנדון וסוטו

לילי
לילי
4 years ago

סיאקם בנתיים מצדיק את החוזה.

אבי טרכטמן
Editor
4 years ago

אוף. שכחתי כמה שהעונה הרגילה נטולת אינטנסיביות. כדורסל בינוני בינתיים

לילי
לילי
4 years ago

צ'אלנצ' ראשון של העונה – חבל..
ילך לפח, החלטה נכונה.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  לילי

למה לבזבז אותו בכלל ברבע הראשון?!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

בוקר בוקר בא
עוד לינק
http://nbastreams.xyz/live/1/

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

אהה
כבר שמו את זה, אז אפשר לחזור לישון?

לילי
לילי
4 years ago

אלכסנדר ווקר בפחות מרבע כבר עם 5 זריקות ל3 (קלע 1).
איזה בייצים לרוקי

יואב
יואב
4 years ago
Reply to  לילי

אני חושב שהוא יהיה שומר מדהים ארוך קפיצי חד
רק להתרגל לאן בי אי וקבלת רכז שומר מעולה

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  יואב

ועם ראיית משחק מעולה בנוסף.
נראה שלמשפחת אלכסנדר יש גנים טובים

אבי טרכטמן
Editor
4 years ago

הניקיל הזה מנגר כמו חמור. וזה לא ביצים אלא טמטום

לילי
לילי
4 years ago

זה נראה כאילו קיבל אור ירוק מהמאמן, אם לא היו מספסלים אותו מזמן.
אני דווקא אוהב את זה, שיצבור ביטחון.

לילי
לילי
4 years ago

בנתיים הפליקנס בלי שחקן חמישייה אחד על המגרש (ו3! רוקיס) עושים בית ספר לחמישייה של הראפטורס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

עבירת תוקף של ואן פליט והשופט מאשר 2 ועבירה לטובתו.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

מודה באשמה, ממש כיף לי לראות את ניו אורלינס

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

וואו, איזו מסירה של לונזו

מנחם לס
Admin
4 years ago

לונזו מצויין למרות שזה לא נראה בטור הקולעאים

יואב
יואב
4 years ago

אחלה משחק

מנחם לס
Admin
4 years ago

מה עם צ'אט לוורלד סרייס? אני מסתכל גם פה וגם שם. יוסטון מובילה 1-2

מנחם לס
Admin
4 years ago

ארבל חילבה נראה דומה לארבל מהטיווי (אם הוא עדיין משדר)

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  מנחם לס

למען האמת אימצתי את התמונה שלו…
זה כינוי שחברים שלי המציאו לי, אז חשבתי לקשר את זה לתמונה של יורם ארבל….

מנחם לס
Admin
4 years ago

כשאני לא משתתף, אני מסתכל אבל כותב מעורב

לילי
לילי
4 years ago

לא יעזור כלום, בארקלי תמיד יהיה מלך

מנחם לס
Admin
4 years ago

2-2 בבייסבול. הום רן של סוטו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

אינגראהם היה ברור שנת חוזה המקס 😂😂😂 מייקל הולך לתת לו את זה כמו גדול

חגי "התותח" ניסני
Editor

ברוכים הנמצאים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב לכולם. אז נא רצים ורצים ורצים והגנות לא קיימות כמו שצפינו לפחות לא ב3 דק שראיתי של תחילת החצי השני.
אינגראהם חברים יקבל מקס כמו גדול וידרוש את זה. הפציעה של ציון באה לו הכי בזמן שיכול להיות😎
ון וליט בינתיים לא בהכרה 20 נק שיש עוד 8 וחצי דק לרבע 3

יואב
יואב
4 years ago

הבעיה שאינגרם חור שחור
לא מוסר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יואב

אתה לא צריך לספר לי לדעתי הוא שחקן של קלוריות ריקות אבל בשביל מקס צריך לשים נק על הלוח. הפציעה של ציון חלום רטוב בשבילו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל התקפה סל חח אין הגנות בכלל

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

נראלי שגאסול מחפש את הזון מהשלשה עוד מאפריל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינגראהם עם 20 נק 6 וחצי דק לסיום רבע 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיאקם מנגר בלי קליעה חייב לפתח קליעה אם רוצה לקפוץ רמה
ון וליט רוצה גם ברינקס לא בהכרה😂😂
קצב משחק מסחרר

ADISU33
ADISU33
4 years ago

29-16-5 זה אחלה נגר

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

שמעון בוקר טוב, חיכינו לך
יבשושי בלעדיך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😎 גשמים וברקים בירושלים הילד בא למיטה להעיר אותי

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

מסור לילד צל"ש ממני

לילי
לילי
4 years ago

בנתיים מי שחושך זה הולידיי שנראה פשוט לא במקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נא בלי טיפת הגנה יחנקו אותם במערב. 0 הגנה לחלוטין גנטרי נשאר גנטרי כצפוי 0 שינוי

לילי
לילי
4 years ago

היו להם דק' טובות אבל כן, כמעט וכלום.
לונזו דווקא שמר יפה היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

ראיתי רק מתחילת חצי שני ולונזו עשה אכן 2 מהלכי הגנה טובים

לילי
לילי
4 years ago

באחד על אחד הוא נראה טוב, ההגנה הקבוצתית שלו טיפה לוקה בחסר והוא לוקח הימורי ווסטבוק לפעמים.
הפוטנציאל שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חוזר ואומר אם נא חושבים על הצלחת ציון פיטורי גנטרי בלתי נמנעים בלי קשר לתוצאה 0 הגנה כל התקפה טורנטו עושים סל. 3 מסירות וההגנה מתפרקת ממש כמו שרובנו צפה.
הכדורסל של גנטרי לעולם לא יקח קבוצה רחוק בטח לא בפלייאוף.
אני חושש שאותו דבר נראה עם פיניקס ומונטי וויליאמס שלא קשור לענף

לילי
לילי
4 years ago

מסכים לגבי ג'נטרי, מקווה שאתה טועה עם פיניקס.
קבוצה שאני מאוד מסמפט ומאוד אשמח שתחזור סוף סוף לרלוונטיות…

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

אלה השעות שאתה יכול לכתוב דברים כאלה בלב שקט,
כשעידו וגיא לא באיזור…

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Smiley

סוף סוף..
ברבע השני היה שלב שהפליקנס היו עם 3 רוקים והולידיי מול החמישייה של טורונטו מינוס סיאקם ועשו להם בית ספר

חגי "התותח" ניסני
Editor

כמה חלודה אלוהים.

לילי
לילי
4 years ago

נקווה (לשווא) שבסטייפלס סנטר תהיה פחות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ניקולו מלי בא מפנר עם 4 שלשות

אהרון שדה
Editor
4 years ago

ברוכים הבאים לעונה שנראית סוף סוף מעניין מאד גם בשלב העונה הסדירה אז אחד כמוני עדיין לא יטרח לצפות יותר מדי בסדירה אבל סוף סוף יש עניין .
ישנם בעיני 5 מעומדות ללכת עד הסוף .
שהם 2 קבוצות ל.א יוסטון מילווקי ופילי
ועוד שלוש . מעומדות שגם אם לא ילכו עד הסוף הרי שהן יכולות להדיח בסדרה נתונה כל אחת מהחמש שלפניהם המדובר ביוטה , דנבר ,בוסטון , ואחריהם עוד מספר קבוצות חזקות ומעניינות שיוכלו לתת פייט . במזרח אלו אינדיאנה ,מיאמי ,טורונטו וכמובן ברוקלין שאם דוראנט עוד יחזור במקרה ויהיה בכושר מלא בפליאוף יכולה לתת פייט נהדר במזרח .
גם על מקום אחרון בפליאוף המזרחי יתנהל מאבק מעניין בין הקבוצות הצעירות של שיקגו ואטלנטה לצד אורלנדו ודטריוט שהיו שם אשתקד ככה שרק קליבלנד ,ניקס ושארלוט מחוץ למשחק .אשר לוושינגטון היא כנראה בחוץ אבל יש לה עדיין סיכוי כל עוד בראדלי שם ואולי אולי וול יחזור ( יש לי גם פנטזיה שאזייה תומאס יפתיע ).
במערב .
הפייבוריטייות שלי הם צמד ל.א ויוסטון .
מצד שני לעונה הסדירה דנבר ויוטה לא פחות טובות מה שייצר בבארקט שלי מפגש כבר בסיבוב הראשון של דרבי ל.א תסריט הגיוני לחלוטין בעיני .
על שלושת המקומות האחרונים לריקוד יתנהל מרחץ דמים בין ג.ס ,פורטלנד ,ס.א כאשר ניו אורלינס ,סקרמנטו ודאלאס יהיו במאבק .
ממפיס ופינקס לא יהיו במאבק אך ייתנו פייט לכל קבוצה מה שאיני בטוח כלל לגבי מינסוטה .
בשר התותחים היחידי תהיינה אוקלהומה המסכנה לאחר עשור שלם שלא ירדו שם מ 45 ניצחונות (כולל בעונה המקצורת ובעונה שלא היו בפליאוף).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

😂😂
אנדרסון נראה לי לא עשה 4 מ4 כבר שנתיים

חגי "התותח" ניסני
Editor

יחסית לקבוצה החדשה שהם ובלי ציון נ"א נראים על הכיפאק

לילי
לילי
4 years ago

הארט במשחק אגרסיבי, הציל כבר לפחות 4 פוזשנים (שאני ספרתי) לניו אורלינס המשחק.
כיף לראות את האנרגיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רטן אנד גאן אנד בלאגן קבוצות רציניות יחסלו אותם והם יסבלו במערב עם ההגנה הזאת. אבל עשו כמה מהלכי הגנתיים לקראת סוף הרבע הידד

לילי
לילי
4 years ago

יש להם פוטנציאל לחמישייה הגנתית לא רעה בכלל, צריך רק מאמן נכון לזה:
לונזו והולידיי ב1ו2, אינגראם ב3 (החוליה החלשה), זאיון ב4 ופייבורס ב5.
מדובר ב3 מגני עלית (זאיון, הולידיי ופייבורס), ועוד שניים עם פוטנציאל כשלונזו כבר בדרך לשם.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Smiley

בעמדה 4 יש לו פוטנציאל להיות מפלצת הגנתית.
הוא בהחלט נמוך אבל הזינוק שלו מחפה על זה בנוסף למסה והפיזיות שמעטים בליגה מסוגלים להתמודד איתה.
אני לא טוען שהוא יהיה כזה כבר העונה, אני מדבר על הפוטנציאל העתידי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

ציון לא יודע איך הוא בהגנה נחכה ונראה. מגן עילית? אני בטוח שיש חו זמן. הולידיי מגן טוב וגם פייבורס. פוטנציאל תמיד יש אבל זו גם שיטת משחק כמו שדנבר שינו אותו מראן אנד גאן ליותר מבוקר.

חגי "התותח" ניסני
Editor

בינתיים הם עם יופי של סדר התקפית והגנתית. הנעת כדור מצוינת במשחק עומד

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  Smiley

ספר את זה לריקי היקמן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי הזה פלופר עולמי הארדן פראייר לידו איך הוא כל הזמן על הריצפה 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוש הארט ומלי הביאו את השינוי

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

אשכרה משחק פתיחת העונה זה האלופה (רק בלי הכוכב שלהם) נגד הקבוצה של השחקן עם ההייפ הכי גדול ב15 שנים האחרונות (רק בלעדיו)
היה אפשר כבר לוותר גם על הכדור, לא?

לילי
לילי
4 years ago

😂😂😂

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

דיוויס של טורונטו נראה טיפש.
הוא החליט בתחילת ההתקפה שהוא אמור לזרוק (כי הוא היה פנוי), והוא לא נתן לשינוי המציאות לבלבל אותו

חגי "התותח" ניסני
Editor

אני תוהה אם הראפס מנסים לייצר יאניס משלהם עם סיאקום – קשה לי להאמין שזו תהיה אותה ההצלחה למרות שהוא שחקן מצוין

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  Smiley

אני מודה שלא הבנתי אם זאת מחמאה לאוקפור או עלבון….

מנחם לס
Admin
4 years ago

נ שיונלס מובילים 4-2!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
Admin
4 years ago

5-2!!!!!!!!!!!!!!!! אינינג חמישי. איזו הפתעה מלבבת!!!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

שמעון, לתשומת לבך: לונזו שני באחוזים לשלוש היום, אחרי ואן וליט ויחד עם הארט.
אז אולי יש סיכוי לסימונס ליותר משלשה אחת במשחק הכנה?

המשגיח
Admin
4 years ago

אחלה משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גאליל אוקפור מנגב את גאסול בהגנה ובהתקפה😂😂

צ'יקו
Admin
4 years ago

אוקפור נראה רזה יותר ומחוייב יותר לקבוצה. שינוי גדול שעבר

צ'יקו
Admin
4 years ago

טורונטו עצבניים! טכנית לגאסול קודם טכנית ללאורי
נ"א נראית סביר פלוס ואם הם תופסים יום הם יכולים לתת פייט לאריות הליגה.
הולידיי לא נראה עדיין במשחק

Lavar
Lavar
4 years ago
Reply to  Smiley

התחלתי לראות לפני חמש דקות… קשה, קשה. מקווה שהם באמת חלודים וזה לא יתמשך. סטטיות נוראית בהתקפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לונזו יושב על הספסל במאני טיים לא מבשר טובות עבורו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נא צריכים חיתולים הובילו 109 103 ואיבדו הכל סיאקם מבצע בהם מעשים לא מוסריים

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

שיקום מי ששם לב שלסיאקם יש 18 ריבאונדים

ADISU33
ADISU33
4 years ago

אני רואה ששימון הגיע עם הסמרטוט והמגב….רשמית הליגה החלה!

מנחם לס
Admin
4 years ago

יאללה. עוברים לכדורסל. בדיוק בזמן!!! 110-110, 3 פאולים ללאורי

Lavar
Lavar
4 years ago

רואים עכשיו את ההבדל בין קבוצה אלופה לקבוצת צעירים

מנחם לס
Admin
4 years ago

בבייסבול עדיין וושינגטון מובילה 5-2 ביוסטון. הפתעה אדירה!!!!!!!!!!!! אבל מעתה אני בכדורסל, אבל עובד על מכתב אהבה בעברית בליטא, לאמי מ-1916 שמצאתי!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

אוקיי, אז זה מה שלאורי עשה כשהיה פצוע בזמן אליפות העולם.
ראה סרטונים של הארדן

לילי
לילי
4 years ago

נראה לי הארדן צריך לראות סרטונים של לאורי אחרי המשחק הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

לגמרי 😂😂

Lavar
Lavar
4 years ago

לאורי מומחה בסחיטת עברות. אני די בטוח ששהה שעברה שרקו הכי הרבה עברות תוקף שעשו עליו, בפער

יואב
יואב
4 years ago

קישור לליקרס קליפרס או שזה גם בTNT?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי מתחיל להיחנק. גוש הארט נועץ דאגר

מנחם לס
Admin
4 years ago

איזה שלשה של גרין!!! 115-112

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  מנחם לס

הארט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ון וליטטטט לא בהכרה

מנחם לס
Admin
4 years ago

איזה שלשות לכאן ולכאן!!!!!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדיק סוחט גם תוקף ומכריע את המשחק

לילי
לילי
4 years ago

ובנוסף מוציא את סיאקם עם 6 עברות.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

ואני לתומי חשבתי שדווין קייסי ואלווין ג'נטרי הם שני אנשים שונים

חגי "התותח" ניסני
Editor

יש גם מישהו על הספסל של הלייקרס תמיד שדומה לגנטרי

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Smiley

אמן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה אם ללאורי יש ביצים מהקו איזה משחק קיבלנו יאללה

המשגיח
Admin
4 years ago

תותח הלאורי הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה רק לא הארכה נראה מה יהיה.
לונזו בול לא משחק בכלל נראה לי ברבע האחרון, מעניין מה הוא חושב שכל חמישיית נא יכולים לשים מה3 עם מלי ורדיק בחמישייה במאני טיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה מדהימה של טורנטו במהלך המכריע. יאללה אם ון וליט מנצח על הבאזר או לאורי מנגר להארכה 😎

לילי
לילי
4 years ago

אני מהמר על וון וליט בבאזר ביטר

NFS
NFS
4 years ago

שיט

לילי
לילי
4 years ago

מה?!?!
מה זה היה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה החרא הזה חחחח נורמן פאוול מחצי מגרש wtf?

מנחם לס
Admin
4 years ago

באל איי יתחילו או יחכו לסיום ההארכה?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

גבירותיי ורבותיי,
מהלך הניצחון של אלופת ה NBA.
בראבו

חגי "התותח" ניסני
Editor

פאוול מנסה לעשות דיימו

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

יכול להיות שניק נרס התבלבל וחשב שפאוול זה לילארד?
שניהם מקליפורניה….

stam
stam
4 years ago

מזמן לא ראיתי כזה משחק צמוד שעוד הולך להארכה, וכזה משעמם.
טורונטו נחלשה זוועות.

NFS
NFS
4 years ago

עכשיו ערוץ הספורט יעבירו את המשך ההארכה ל-5 פלוס לייב סטארס אקפלוייטשן

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  NFS

זמין לתושבי מאדים בלבד

לילי
לילי
4 years ago

ככה זה כשאתה מאבד שחקן טופ 3 בעולם

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  לילי

קצת הגזמת.
דני גרין אחלה שחקן, אבל טופ 3???

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

פאוול לא החליט עדיין לאיזה כיוון הוא תוקף

לילי
לילי
4 years ago

וון וליט פשוט לא מחטיא!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  לילי

3+

מנחם לס
Admin
4 years ago

איט איז אובר, למרות שזה עדיין לא OVER.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  מנחם לס

ועכשיו זה over
לאורי!!

מנחם לס
Admin
4 years ago

המשחק השני ייראה כמו ליגה ב' אחרי המשחק הזה

Wave Bull
4 years ago

מדהים מה שקורה בסטייפלס. 80 אחוז מהקהל אוהדי לייקרס במשחק בית של הקליפס. הכרוז קורא – לטס גו קליפרס. הקהל עונה לו – לטס גו לייקרס. יש דברים של משתנים בחיים. איטס איי לייקרס טאון

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  Wave Bull

מת שתהיה סדרת פלייאוף של שתייהן.

מנחם לס
Admin
4 years ago

לאורי!!!!!!!! !!8הפרש

מנחם לס
Admin
4 years ago

לייקרס פתחו כמו גבורים!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

כנראה שקאווי הביא לחבר'ה כמתנת פרידה אשך נוסף לכל אחד

מנחם לס
Admin
4 years ago

13-6

מנחם לס
Admin
4 years ago

הקהל צורח בוז לקוואי כשהוא זורק פאולים, במשחק ביתי שלו…איום ממש

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

כאוהד קובי, מרגיש מוזר לתמוך בקליפרס נגד הלייקרס

stam
stam
4 years ago

קובי עוד משחק ולא סיפרו לי??
כאילו מה ההיגיון – שהקבוצה לא תצליח אחרי שהוא פרש? הוא לא יחזור כ"כ מהר!

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  stam

אני כרגע אוהד קוואי, כזה פשוט 🙂

המשגיח
Admin
4 years ago

מדים יפים יש לקליפרס

מנחם לס
Admin
4 years ago

איזו חסימה של מגי!!!!!!!!!!!!!!!

לילי
לילי
4 years ago

אני מת על מגי, שחקן חביב בהחלט

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

כמה שאני אוהב את רג'י
הלוואי שהיה מפרשן כל משחק

לילי
לילי
4 years ago

+1

stam
stam
4 years ago

טוב. החמישיה הראשונה של הלייקרס היא פוטנציאל מפלצת. גם הגנה. בהנהגת AD.
הבעיות יתחילו כשיירדו לספסל.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

לא יודע למה, לראות את דני גרין במדי הלייקרס נראה לי יותר מוזר מלברון או AD

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

בעצם אולי זה כי אותו ראיתי משחק במדים אחרים לפני כמה חודשים בודדים, הרבה אחרי הפעם האחרונה שראיתי את השניים האחרים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קרלוס קלע חח

stam
stam
4 years ago

הספיקו לריברס 4 דקות להטיס מהספסל את הראל ווויליאמס… הקליפרס בפתיחת עונה קשה בלי pg, לא יכולים למצמץ באף משחק

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

והלוז שלהם לא פשוט בכלל
חוץ מפיניקס ושארלוט יש להם 8 קבוצות פליאוף מ10 המשחקים הראשונים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

מה אתה דואג להם😂😂 הכל דבש

NFS
NFS
4 years ago

טוב, זה ברור לחלוטין-
הקליפרס לא יהיו אלופי הנ.ב.א העונה.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  NFS

על בסיס מה אתה אומר את זה?

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  לילי

לא קבוצה מספיק טובה לאליפות. חזקים- כן. אלופים- לא.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  NFS

איך אפשר לדעת?
חכה שפול ג'ורג' יחזור, בוא נראה אם יהיו טריידים ותן להם לשחק 20 משחקים לפחות לפני גזירת הדין.
(אפילו שבתכלס אני מסכים איתך, לדעתי הם לא עושים גמר מערב).

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  NFS

לא יודע מאיפה זה הגיע, אבל גם אני חשבתי שהם יהיו אלופים לפני תחילת המשחק, וכבר הספקתי להתחרט

Wave Bull
4 years ago

כמה דיוויס מהקו בקריירה? כי הוא יבלה שם הרבה היום
מעניין שדוק לא מאמין בזובאץ׳

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Wave Bull

יאמין בסובאץ נגד מישהו אחר לא דיוויס אמביד ויוקיץ

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  Wave Bull

79 בקריירה.
עושה הרבה תנועות לתוך הצבע וקשה לעצור אותו.
הספיק לו 4 דקות שגאבל שיתק אותו

זיו פנמה
4 years ago

הלייקרס נראים מצוין לדעתי. הבעיה שלהם היא פציעות אפשריות

אשך טמיר המקורי

רמה נמוכה של שתי הקבוצות

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

אם הווארד ממשיך כמו שהתחיל, בהצלחה לקליפרס לנסות לחדור לצבע כשדיוויס והווארד מחכים שם….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי מול פופ באחד על אחד lol

NFS
NFS
4 years ago

אהבתי את שעון ה-24 מעל קו העונשין

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  NFS

+24

צ'יקו
Admin
4 years ago
Reply to  NFS

גאוני!
לספרס היה/יש קו שלוש כשזורקים מאחריו הוא משנה את הצבע משחור ללבן. גאוני!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל ההייפ וזה רק 3

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

בברלי. אבאל'ה

לילי
לילי
4 years ago

בנתיים זה נראה שהלייקרס חייבים אחד מלברון או דיוויס על המגרש.
בלעדייהם הקבוצה נראית ג'י ליג בהתקפה

NFS
NFS
4 years ago

הנה מצלמים את הקהל, מישהו נופף בחולצה למען הונג קונג והמצלמה חתכה ממנו בטיל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

😂😂😂 שלא יביאו קנס לצלם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גל תגיד לא מעודכנים שם באל איי שמשמיעים גנגם סטייל?

מנחם לס
Admin
4 years ago

ההתחלה של הלייקרס הפחידה אותי. פחדתי להסתכל. עכשיו אני יותר רגוע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הבלון של המלך יתפוצץ לאט לאט עי הסייבורג מה נלחצת

NFS
NFS
4 years ago

קוואי פשוט שחקן אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי מתחיל לנגב וזו רק הההתחלה.
אני חייב לציין שדוויט נראה ממש טוב בהגנה לעת עתה

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון נראה לי יותר קל ונייד משהיה בעונה שעברה. אבל נחכה ונראה.

אשך טמיר המקורי

השילוב קוואי-לו קטלני. שני רוצחים

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון…איבוד כדור של טירון

וניל טרופי
וניל טרופי
4 years ago

טוב, בזמן שאתם נהנתם פה אני צפיתי בחצי גמר ליברטאדורס, בוקה נגד ריבר. היה זוועה של משחק מלא כסאח עצבים ואפס טכניקה. בוקה ניצחה 1-0 מה שלא עזר לה אחרי ההפסד במשחק הראשון 2-0. שתהיה לנו שנת נבא מוצלחת.

NFS
NFS
4 years ago

אובר/אנדר 3 דקות קטטה בין בברלי לדאדלי? אני אומר אנדר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי רותחח החצי מרחק לא יעיל 😂😂😂😂😂😂😂

stam
stam
4 years ago

להרבה אוהדי הלייקרס קשה להתרגל למחשבה שיש להם סופסוף קבוצה, אחרי שנות ההרס של קובי.
והיא תהיה עוד הרבה יותר חזקה. הכל חדש, ובוודאי יצטרכו תיקון ברוסטר.

לילי
לילי
4 years ago
Reply to  stam

יותר חזקה מבק טו בק ו5 אליפויות ב11 שנים?
קשה לי להאמין, אבל בהחלט קבוצה טובה.

stam
stam
4 years ago
Reply to  לילי

אה??
כל השנים האחרונות, ואתה גם יודע שזו הכוונה. שנים של הרס עמוק, שייקח עוד זמן להשתחרר מכל הנזקים.
כולל מחנה קובי לה פמיליה שנשאר לחבל מבפנים. תופעה שלא תיאמן.

אשך טמיר המקורי

תוקף של לברון

ADISU33
ADISU33
4 years ago

חולה על המשחק של הסייבורג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

הסייבורג משחק 1 על 5 אבל זה עובד 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקליפרס מתישים את לברון בהגנת לחץ הוא יהיה בלי אוויר בהמשך. לברון מוציא ים אנרגיה

אשך טמיר המקורי

הוא כבר בלי אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מה שהם הולכים לעשות לכוכבי היריבות ועוד שגורג יחזור האנקונדה תהיה במלוא כוחה לא מקנא בכוכבי היריבות שהם שחקני חוץ

stam
stam
4 years ago

יאללה. עם כל הכבוד לפריקינג LA, הגיע הקלאצ' בוורלד סירייס.
סי יו בעדיין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מציעים 1000 דולר לקהל בשביל להלהיב אותו 😂😂

NFS
NFS
4 years ago

הקליפרס מאוד מהנים לצפיה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

קוואי?
נראלי קוובי

מנחם לס
Admin
4 years ago

את הלייקרס מנצחים עם 'סמול בול' כפי שהקליפרס מראים עכשיו!

אשך טמיר המקורי

קוואי פסיכי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הmvp לעונה זו וחמישיית ההגנה הראשונה

מנחם לס
Admin
4 years ago

שמט!!!!!!!!!!!!!!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט כבר עם 3 עבירות 6 וחצי דק לסיום החצי

אשך טמיר המקורי

לברון מכתיב קצב צב כמו שאמרתי לפני העונה.
יהיה מאוד קשה ללייקרס לנצח ככה משחקים.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

פול ג'ורג' הגיע ישר מהחופה

ADISU33
ADISU33
4 years ago
אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

גדול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

ענק 😂😂😂

NFS
NFS
4 years ago
Reply to  ADISU33

ענק!!

אשך טמיר המקורי

הקליפרס העבירו מרוורס להילוך ראשון.
הלייקרס על אי-תנועה.

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

הנהג החדש של הקליפרס נתן כמה ספרינטים

yossi
yossi
4 years ago

מתי קוזמה אמור לחזור בלייקרס?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  yossi

Kyle Kuzma (left foot stress reaction) is "progressing well" and is "getting closer to possible contact work in the next week or so."
This likely rules him out for the rest of October. The Lakers are going to take their time here and will likely ease Kuzma back into the rotation once he's cleared. He's a better stash in points leagues than category formats.

SOURCE: ESPN
Oct 22, 2019, 9:26 PM ET

https://www.rotoworld.com/basketball/nba/player/30453/kyle-kuzma

NFS
NFS
4 years ago

גאמפ בול.. נו באמת

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

אם דריל מורי היה המנג'ר של הקליפרס, הוא היה זורק את המחשבונים לפח. קוואי ולו לא מחטיאים

מומי החציל
4 years ago

אם דוויט הווארד יסתובב ככה עם הקוקיות באיסט אל איי ייקח כמה ימים ללחץ אותו
סיכוי טוב שהוא יהיה קשור לגדר על 6 עם קולורובי בפה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

מומי, התגעגענו.
אתה עדיין עם הלייקרס העונה?

מומי החציל
4 years ago

וגם אחריי שאסטרואיד יפגע בכדור הארץ ונהפוך לאבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראדלי חם

אשך טמיר המקורי

וויליאמס וקוואי בקבוצה אחת זה לא הוגן פשוט

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

ולחשוב שפול ג'ורג' הולך להצטרף לחגיגה אחרי עונת שיא…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בראדלי לרגע חשב הוא לברון חח הלך לזריקה עם כדרור באחד על אחד הרגיש לוהט 😂😂

לילי
לילי
4 years ago

לנארד חתם חוזה על לברון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

😂😂😂 אמרתי לכם חכה שגורגי יחזור הגנת האנקונדה תהיה במלוא העוצמה. ובפלייאוף הם ישחקו 200 אחוז נגדם צריך את קרי קליי ודוראנט 😂😂

לילי
לילי
4 years ago

בהחלט מפחיד.
חסר להם סנטר מאסיבי שיכול להתמודד עם הדיוויסים והאמבידים של הליגה בשביל להיות הגנה מושלמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

הם לא צריכים הקבוצות האחרות צריכות לחשוב איך הן מתמודדות עם הקאווים הגורגים והוויליאמסים. הארל מספיק

ADISU33
ADISU33
4 years ago

ההגנה של הקליפרס מפחידה,ושכחתי שיש להם את הרקלס בנוסף

יהלי אולמר
Editor
4 years ago

דייויס והפוסט לא חברים טובים במיוחד

stam
stam
4 years ago

איך יצאו מזה וושינגטון!
זה חייב להיות שלהם. חייב. קריטי להמשך.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

זה הזמן של קאווי לנקום בדני גרין על הפשלות בפיינלס

ADISU33
ADISU33
4 years ago

איזה פשלות בדיוק?
הפשלות שלו עצמו ושל מאנו אתה מתכוון?

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  ADISU33

בפיינלס האחרון בטורונטו, למיטב זכרוני החלוד, גרין היה לא משהו רוב הסדרה. בלשון המעטה.
יכול להיות שאני לא זזוכר טוב….

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

ווג' כתב שלו וקוואי התערבו שמי שקולע פחות צריך לשפוך דלי מים על בברלי בסוף המשחק

לילי
לילי
4 years ago

חחחחחחחחחחחחח
מסביר הרבה

אשך טמיר המקורי

אין תמריץ יותר גדול מזה 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שסוויט לו סגר חוזה 8 מיליון לעונה 😂😂😂😂 בשכר של מוחמד במבה

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

לא עדכנו אותו בגרף השכר של שמעון

אשך טמיר המקורי

צר לי לאכזב את אוהדי הלייקרס – הגבה לא הסופרסטאר שחשבו שהוא.

לילי
לילי
4 years ago

הגבה כבר עם 18 נק'
אל תדאג לו

אשך טמיר המקורי
Reply to  לילי

סתם ראש בקיר. כל הכדןרים הולכים אליו.
זה לא שחקן שיביא לך ניצחון ויהי מה.

לילי
לילי
4 years ago

הוא לא קוואי, בזה אין ספק.
אבל בשביל זה לברון נמצא שם, השאלה אם עדיין יש לו את זה או לא (אני יודע שתגיד שלא, אבל נחכה ונראה).
תהיה עונה מעניינת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

נכון ומול קבוצות אחרות יהיה לו ככ הרבה יותר קל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זו הקליפרס יתר הקבוצות לא ברמה הזאת והגבה יחגוג הרבה

stam
stam
4 years ago

2-4-18, וזה ב-17 דקות של תחילת עונה בקבוצה חדשה לגמרי
😂

לילי
לילי
4 years ago

סוויט סוויט לוווווו

ADISU33
ADISU33
4 years ago

ידעתם שהארל ובברלי ישנים בחדר נפרד ומגודר מהשאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

😂😂😂😂 שני האונד דוגס

אשך טמיר המקורי
Reply to  ADISU33

🤣

yossi
yossi
4 years ago

ללייקרס חסר חיות רעות שיעלו מהספסל

ADISU33
ADISU33
4 years ago
Reply to  yossi

היחיד שיכניס רעל לקבוצה הזו זה רונדו חוץ מזה כולם חלביים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ADISU33

רונדו גופה

yossi
yossi
4 years ago

קוזמה יוסיף הרבה לספסל של הלייקרס
אבל לדעתי חייבים עוד גארד רציני בספסל במקום קלוד-פופ+קוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yossi

פופ חבר קלאץ בעיה

yossi
yossi
4 years ago

הלייקרס חייבים עוד גארד
אולי איגי אם ישוחרר

מומי החציל
4 years ago

מי ששחרר את לו ווילאמס מהלייקרס צריך להיות מדוווח למנדלבליט
זאת פרשה יותר חמורה מפרשת הצוללות ומתיקים 1000-2000-3000 ביחד
מומי יוצא למרפסת לאכול כמה קופסאות סיגריות להרגע

yossi
yossi
4 years ago

בנתיים דוויט האורד גרוע מאוד
משחק כמו שיקוץ
בכלל לא אפקטיבי
נראה מה יהיה בהמשך

מומי החציל
4 years ago
Reply to  yossi

מה יהיה בהמשך ??? זה כמו בן אדם שנפל לפורנו ורואה את האינסטלטור נכנס והוא במתח מה יהיה בהמשך
הוא סופט והוא יחטוף את הצינור מהאינסטלטור
מוזגוב נראה לידו כמו שאקיל
מזל שחתם על חוזה לפי שעה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  yossi

אם אתה מצפה למדהו מדוייט… אבל ברבע הראשון שיחק טוב בהגנה

yossi
yossi
4 years ago

לחשוב שקלוד פופ מקבל 8 מיליון על אוננות
ולו וויליאמס היה בלייקרס והיום מרוויח רק 7 מיל לעונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך לונזו עם 8 נק ב28 אחוז וסופסל כל הרבע האחרון. מה אומר?

אשך טמיר המקורי

באחרון זה בגלל העונשין.
לא ראיתי מספיק מהמשחק אז לא יכול להביע דעה.
כוכב הוא לא יהיה.
שחקן טוב ומועיל אני חושב שכן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהה אז אנו מסכימים לגבי הלא כוכב.

yossi
yossi
4 years ago

רונדו לפחות יכניס רוע חיובי מהספסל
יתן כמה אסיסטים וכמה ריבאונדים מהספסל

yossi
yossi
4 years ago

טרוי דניאלס מפתיע לטובה מהספסל
לפחות הוא מנסה
האורד, דאדלי מעשנים קוק יחד עם קוק

yossi
yossi
4 years ago

Take this shit

yossi
yossi
4 years ago

וויד חייב לחזור מפרישה ולעזור לחבר לברון
או שאולי כרמלו יצטרף?

yossi
yossi
4 years ago

הקליפרס עושים גאנג באנג על הלייקרס

מומי החציל
4 years ago

גיים אובר
הלייקרס נפלו תוך 2 דקות כמו שקיטבג נפל לחרא

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

השפלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

14 הפרש פתיחה מוחצת לרבע 3.

קאווי חצי מרחק זה לא יעיל אל תזרוק משם 😂😂😂😂😂😂
יהיה מצחיק לראות א. קאווי מנגב את יוסטון מחצי מרחק

אשך טמיר המקורי

easy

yossi
yossi
4 years ago

לברון חכם על טראמפ
אבל מ-סין הוא מפחד

אשך טמיר המקורי

כמו שאמרתי הגבה זה לא ווייד ולא קיירי.
ישיג סטט' מול נמושות, אבל לא יביא נצחונות כמוהם.
לא סופרסטאר.

מומי החציל
4 years ago

בגלל שלברון משחק כמו אתרוג
ודוויס שומר על הגבות הלייקרס יוותרו על הרבה משחקים השנה

NFS
NFS
4 years ago

עוד בולשיט קול הפעם תוקף לקוואי במתפרצת

אשך טמיר המקורי

איזנ שחקן זובאץ.
עוד טמטום של הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה חחח קאווי לא עשה כלום במקום דאנק נתנו לו עבירה 😂😂

אשך טמיר המקורי

שיפוט חרא. מנסים לצמצם פערים.

אשך טמיר המקורי

חחח לברון לא יורד להגנה

מנחם לס
Admin
4 years ago

אני אתכם כל הזמן. סוף-סוף סיימתי את הכתיבה. העיניים נעצמות. נראה אם אחזיק מעמד.
לברון הבנזונה נראה לי בכושר גופני מצויין. אבל בקרוב מאד הוא יתחיל לדדות.

stam
stam
4 years ago

עכשיו אני מבין למה גילרי, גיא וכל היתר לא נכנסים לפה בזמן משחקים…איף

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  stam

🙁

מנחם לס
Admin
4 years ago

העיקר שהנשיונלס (מוושינגטון, AL) ניצחה את יוסטון (ביוסטון) – קבוצת ה-NL במשחק הראשון של הוורלד סרייס 5-4!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
Admin
4 years ago
Reply to  מנחם לס

לברון מאבד כדורים כטירון

ADISU33
ADISU33
4 years ago

סילבר שלח הודעה לזברות-
תעצרו את הסייבורג הוא הורס לי את פתיחת העונה!

מנחם לס
Admin
4 years ago

גולטנדינג של לברון

יואב
יואב
4 years ago

עכשיו נזכרתי מה קרה בקליפרס זאת הקבוצה משנה שעברה שבמקום גלינארי ושגא קיבלה מלא חיזוקים
הלייקרס הרבה חברה נראים חלודים אבל השילוב בין לברון לדיוויס נראה מבטיח

מנחם לס
Admin
4 years ago

השופטים לא נותנים לקליפרס לברוח עם המשחק

זיו פנמה
4 years ago

הנתון הסטטיסטי המשמעותי ביותר לטעמי הוא 25 הפרש לקליפרס בנק' ספסל

37-12

יואב
יואב
4 years ago

שמאט מזכיר בתנועות את רדיק

מומי החציל
4 years ago

דוויס מזכיר למומי את המרגרינה שהוא שכח בבאגז מאוגוסט

מנחם לס
Admin
4 years ago

פאול ברור נגד AD שנע ולא עמד

NFS
NFS
4 years ago

וואו, דני גרין

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

דני גרין

מומי החציל
4 years ago

נראה למומי שדוויט הווארד עלה עם משקפי שמש על הראש
עם לוק כזה הוא יכול להיות הכוכב של גן העצמאות

מומי החציל
4 years ago

דני שובבני !!!!

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קדימה לייקרס

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אמאל’ה דני גרין גומר אותם ברכות

מנחם לס
Admin
4 years ago

משחק ראשון שמרגיש כמו שביעי של גמר ה-NBA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה רבע אחרון מותח

מנחם לס
Admin
4 years ago

דני גרין תמיד גיבור בתחילת העונה

ADISU33
ADISU33
4 years ago

בן יונה גרין

אשך טמיר המקורי

חחח דני גרין החזיר אותם לבד.
שלא יסמכו על זה, קורה לו פעם ב ואז ממשיך לנגר.
מניסיון.

shadow
shadow
4 years ago

איזה כיף שהעונה חזרה ואיזה לא כיף עם השופטים.

shadow
shadow
4 years ago

לברון נראה לוזר מתמיד

shadow
shadow
4 years ago

היחידי עם מדד שלילי בחמישה

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

1+

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאווי רוצח את דוויט

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

קוואי מנהל משחק מצויין נהיה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לו "לא רכז" וויליאמס

מנחם לס
Admin
4 years ago

וואללהב. נגיע ל-500 תגובות במשחק הראשון. אף פעם אפילו לא התקרבנו לזה.

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago
Reply to  מנחם לס

וזה עוד כשצריך להירשם….

IDO
IDO
4 years ago

אתה תשמור. לא אתה תשמור …. הלייקרס החדשה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טיך לברון דחף עם היד חח. דאדלי עם 3 😂😂😂

NFS
NFS
4 years ago

חחח… באלמר הזה טיפוס

shadow
shadow
4 years ago

איך לברון תמיד אוהב לתקוע שחקנים בסוף שעון העיקר לא לפגוע באחוזים שלו איש מחליא

מומי החציל
4 years ago

באלמר קונה את החולצות שלו במארשל
אין קלאס ואין סטייל

IDO
IDO
4 years ago

קונה סטוקים ישר מסין.

shadow
shadow
4 years ago

לליקרס אין ספסל, לא ברור לי איך הם ישרדו העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון נראה בלי חמצן

shadow
shadow
4 years ago

כבר במחצית נגמר לו האויר. 37% וזה כשהוא מקבל כבוד בלתי נגמר מהשופטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

אני אמרתי את זה עוד ברבע הראשון לפי הלחץ שהקליפרס הפעילו עליו. הרבה כוכבי יריבות ירגישו את נחת זרוע של הגנת הפרימיטר של הקליפרס קאווי גורג בברלי וגם יתר שומרים לא רעים.

מי אמר שלברון לא עושה הגנה 1 על 3 ולקח להם כדור 😂

אשך טמיר המקורי

אמת, ראו את זה ברבע הראשון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל שנייה טיים אאוט נמאס

IDO
IDO
4 years ago

בד"כ אני סוגר משחקים ב 100. אבל היום פתחית עונה. אני מכריז כבר עכשיו. קליפרס.

אשך טמיר המקורי

לברון מכונת איבודים. הלייקרס חזרו רבע שלישי כשהיה על הספסל.
חחח הרכז העיקרי שלהם

shadow
shadow
4 years ago

9- מביך משהו למשחק פתיחה היחיד בחמישיה עם שלילי

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

יש לנו בעיה כמו שחששתי נגד משחק הריצה

אשך טמיר המקורי

איזה חיה

NFS
NFS
4 years ago

דאדלי ניסה לגנוב תוקף. טוב ששרקו נגדו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מונטרזל

shadow
shadow
4 years ago

הקליפרס עם החמישיה השניה. עכשיו מכניסים את קאווי

יואב
יואב
4 years ago

מה שמרשים בקליפרס זה הספסל
שהם בהרכב מלר עם גורג אז הספסל אפילו יותר חזק
לעונה הרגילה זה בונוס ענק וגם לפליאוף יכול להתיש את היריבות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יואב

הם יפעילו לחץ בלתי פוסק על מובילי הכדור אינסוף אפשרויות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הקורבן הבא של האנקונדה זה סטפני והגי יוניט שלו. יהיה לא נעים לצפייה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

מסכן סטף, יש לו רק את דיאנגלו לידו ובהגנה שניהם חמאה הנגר גרין לא יכול לעשות כלום השנה והבלוף יתגלה במערומיו, שמעון ראית את לונזו? איפה גיא אם ג’יסון קיד הבא, לונזו בלוף מארץ הבלופים

אשך טמיר המקורי

הטורף והטרמינייטור באותה קבוצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח.
דאדלי לא קשור לענף מדהים שהוא בnba

מנחם לס
Admin
4 years ago

המשחק הזה מרגיע אותי לחלוטין.

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

לא חששתי לרגע דוק. הלייקרס בדיפ שיט מכל כך הרבה בחינות.
זה עוד המשחק שחשבתי שייתנו הכל וינצחו.

YanivK
YanivK
4 years ago

כרגע הפער בין הקבוצות ענק לדעתי, הקליפרס במשחק יותר טוב עם גורג היו מתעללים

shadow
shadow
4 years ago
Reply to  YanivK

וזה עוד מעזרה ענקית מהשופטים. היה נגמר ברבע השלישי אם לא התוקף רפאים של קאווי והחסימה הלא חוקית של לברון

מנחם לס
Admin
4 years ago

מי שמעוניין לדעת למה המשחק הרגיע אותי, אשמח להסביר, אבל יש לי רושם שאתם יודעים

shadow
shadow
4 years ago

ויש פה אנשים שהספידו את הקליפרס ברבע הראשון וגמרו להם את העונה. הזוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

הקליפרס יהיו עוד יותר טובים חכה שיתגבשו וגורג יחזור. רק פציעות יעצרו אותם

shadow
shadow
4 years ago

ברור רק חסרי מושג ורפי הבנה יכולים לרשום שטויות כאלה. יש להם קבוצה מאוד מאוזנת.

IDO
IDO
4 years ago

ממתי דני גרין בלייקרס?

Wave Bull
4 years ago

אווירת נכאים בסטייפלס. השניים וחצי אוהדים של הקליפס וסטיב באלמר חוגגים

מנחם לס
Admin
4 years ago

פוגל השתיל שערות

ניר מועלם
Editor
4 years ago

לברון נראה כמו הצל של עצמו, מקווה שזה לא דעיכה אלה משהו רגעי בלבד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצות שירצו לנצח את הלייקרס צריכות להתיש אותו בלחץ תמידי הוא לא ילד ויתעייף בהמשך רוב במאמנים רפי הבנה ויעמדו סתם יל קשת ה3 ויתנו לו לארגן את המשחק בשקט

ניר מועלם
Editor
4 years ago

אני ציפיתי מלברון אבל גם מאנטוני דיוויס להיות טובים יותר במשחק פתיחת העונה.

אשך טמיר המקורי

זה המצב האמיתי שלו כיום

YanivK
YanivK
4 years ago

הקליפרס הולכים לעשות על האש עם כל המזרח העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  YanivK

לפילי יש את הקשיחות הנדרשת מולם אבל מאמן רפה הבנה ובצד השני קאווי זה של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל 2 דק מנוחה 10 דק חח

מנחם לס
Admin
4 years ago

גרין לעולם לא ישחק טוב ככה

אשך טמיר המקורי
Reply to  מנחם לס

100+
בלעדיו 20

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דני גרין לא בהכרה 8 שלשות

NFS
NFS
4 years ago

שיפוט לא מספיק טוב

shadow
shadow
4 years ago

דני גרין נהיה הסטאר של הלייקרס

אשך טמיר המקורי

דני גרין נגד הקליפרס

מנחם לס
Admin
4 years ago

הראל הביא לקליפרס מה שאף פעם לא היה להם: עארסיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

הארל ובברלי זה שני מוכי כלבת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מונטרזל השואג לסוסים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

כמו שאמרתי הראל הוא לברון לעניים…

YanivK
YanivK
4 years ago

קוואי נראה מבסוט חבל על הזמן, באמת שגם בטורונטו היה נדיר לראות אותו ככה

אשך טמיר המקורי
Reply to  YanivK

נכון

shadow
shadow
4 years ago

הקליפרס באו עם תוכנית לחסל את לברון ושדני גרין יעשה מה שבא לו הוא לא ינצח בשביל הלייקרס את המשחק. מישהו יודע מתי איי די קלע את הסל האחרון שלו? נראה כאילו סיים לקלוע במחצית פשוט חלבי

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

נגמר הסיפור , משחק רע מאוד של לברון הירידה שלנו להגנה במתפרצות זוועה בטח שלברון והווארד ביחד על המגרש

מנחם לס
Admin
4 years ago

לברון איבד היום אולי 20 כדורים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה פופ על קאווי ולא גרין? פופ לא יכול לשמור על קונוס

ניר מועלם
Editor
4 years ago

תארו לכם שגם פול ג'ורג' היה משחק, זה היה נראה כמו משחק ילדים בשביל הקליפרס.

YanivK
YanivK
4 years ago

לברון עם מסירת איעזה כנען

shadow
shadow
4 years ago

אשך צדקת בזה שהלייקרס יפתחו חזק אבל הקליפרס גמרו את זה הרבה יותר מהר

אשך טמיר המקורי
Reply to  shadow

נכון, נתתי להם יותר קרדיט משמגיע להם

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

זה עדיין משחק ראשון שלנו, אנחנו קבוצה חדשה לחלוטין וברור שיהיה חריקות אז אני לא ממהר להסיק מסקנות נחרצות

אשך טמיר המקורי

כשאמרנו שלברון בדעיכה ענקית עוד מעונה שעברה הביאו לנו סטטיסטיקות.
כל אחד שראה את המשחק היום יודע את האמת.

לילי
לילי
4 years ago

עומדת להיות עונה ארוכה מאוד באל איי..
מעניין אותי לדעת למי יהיה את הבייצים להגיד ללברון שהם הפסידו היום בגללו 😂😂😂😂

מנחם לס
Admin
4 years ago

לילה טוב. אני ארדם תוך עשר שניות בגלל שקלטתי את הלייקרס כקבוצה. NEXT CASE!

yossi
yossi
4 years ago

הלייקרס עם הסגל הזה מסיימים מקום אחרון במערב

shadow
shadow
4 years ago

מסתבר שמספיק קאווי בשביל לטאטא את לברון ואיידי. בתור אוהד לייקרס אני מרגיש מובך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

קאווי השחקן הטוב בעולם היום לא בושה להפסיד לסלבדור.
The king is dead, long live the king😂

IDO
IDO
4 years ago

עזבו את הלייקרס בשקט. הקליפרס זאת חיה רעה. הם לא יפגשו קבוצות כאלו במקום אחר.

yossi
yossi
4 years ago

הלייקרס חייבים שחקנים לספסל

לילי
לילי
4 years ago

חברה אתם קצת מגזימים.
בקושי משחק ראשון של העונה ואתם כבר גוזרים גורלות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  לילי

זה בלוג חי אנו בהתלהבות של המשחק. בלי קשר רק הפציעות ימנעו מקאווי טבעת שלישית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תודה לקליפרס. הם היו האחרונים בשביל להביא 650 שח בווינר ב100 שח ששמתי

ניר מועלם
Editor
4 years ago

מזל טוב, אחלה דרך לפתוח את הבוקר.

מה היה הטור שלך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יובה
סיטי
פסז
באיירן
טוטנאהם
קליפס

ניר מועלם
Editor
4 years ago

וואו, הייתי אומר שהדפיקות לב הכי קשות שלך היו דווקא מהגברת הזקנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן במחצית היו בפיגור. אני לא ממלא הרבה ווינר פשוט זיהיתי מקבץ משחקים די קל אז זרמתי. רציתי לשים טורנטו אבל נתנו להם 7 הפרש ושיניתי בשנייה האחרונה לבאיירן כי גם בבאיירן לא הייתי בטוח שינצחו בכלל ביוון.
היתר היה די קל. סיטי ופסז היה ברור שיביסו ונתתי להם נצחונות בפור יותר גדול

ניר מועלם
Editor
4 years ago

האמת שמגניב אחי, טור באמת קליל יחסית, הבעיה בדרך כלל בטורים כאלו שתמיד יש איזה הפתעה אחת, אבל הפעם לא היה והרווחת בענק, כל הכבוד 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

נו אז אתה צריך להזמין את כולנו לבירה 🙂

אשך טמיר המקורי

easy.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

PAPA GOT A BRAND NEW BAG
לכל ה ללל, היום היום שלכם, קוואי יכול גם בלי ג'ורג' לטאטא את המלך.
באלמר קיבל את הקבוצה שרצה ויקבל כנראה טייטל ראשון סוף סוף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליפרס יכולים לקחת אליפות גם בלי גורג. זה פשוט יהיה הרבה יותר קשה במיוחד בפלייאוף. גורג זה ביטוח כמו שהיה kd

ארבל חילבה
ארבל חילבה
4 years ago

בברלי – סוויט לו – קוואי = ג'ורג' – הראל ?
גם הווריורס של 2018 היו צריכים להתחמם קצת כדי לנצח את החבר'ה האלה….

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

איפה היה אנתוני דיוויס ברבע הרביעי?
הלוזר הזה לא קרוב אפילו לרמה של שחקנים כמו יוקיץ' ואמביד
מספרים בקבוצה רעה ושום דבר מעבר לזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
4 years ago

האמת?
היה מספיק זמן לראות מה הגבהבליבוגי יכול לתת.
תמיד אמרו שלא היו לידו השחקנים המתאימים.
מה יגידו עכשיו? איזה תרוצים?
הכנתי כובע עם שמן זית בשביל סוף השנה כשיקח גביע ראשון

אשך טמיר המקורי

צודק

shadow
shadow
4 years ago

הוא שומר נגיעה. מחכה למשחקים קצת פחות אינטנסיבים אבל כל מי שחשב שהוא פתאום יהיה מה שהוא לא, ימשיך כנראה לחשוב עד שהוא יפצע. מאחל לו רק בריאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂 שומר נגיעה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

טראסט ראית את אמביד בפלייאוף? לא קיים כבר שנתיים לא יודע איך אתה יכול לקרוא לדיוויס לוזר על שמח משחק אחד

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

מה משחק אחד? הוא משחק 8 שנים בליגה ורוב הזמן לא מסוגל להביא את הקבוצה שלו לפלייאוף , פאקינג מקום 8 הוא לא מסוגל להוביל קבוצה.

?

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

הוא משחק במערב הרצחני ראית מי היה לידו? ב2015 ראית את מי הוא סחב לפלייאוף? ושכחת את 2018? מה לגבי אמביד והתירוצים זה שבפלייאוף הוא סיפק את ההופעה הנוראה בהיסטוריה לסופרסטאר (שנה שנייה ברציפות שהוא נוראי ), יוקיץ מנהל משחק לכן הוא יקח קבוצות רחוק יותר

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

אמביד בן 24 בפלייאוף השני שלו והיה מצוין בהגנה גם שלא שיחק טוב בהתקפה , לך תראה את הפלוס מינוס של אמביד נגד טורנטו
דיוויס בן 28 , כשאמביד יהיה בן 28 בשיא הקריירה אתה תראה משחקי שאק ממנו בפלייאוף 20\40
דיוויס הוא לוזר שבורח מהכדור ברבע האחרון, אין לו שום השפעה על ההגנה , הוא לא משנה משחק,הוא לא שחקן הגנה טוב
הוא כמו החבר הלוזר שלו קאזינס בסקרמנטו

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

איזה מצויין בהגנה חחחחחח, ראית את הסדרה נגד טורונטו היה היה חושך גם בצד ההגנתי , דיוויס שחקן הגנה טוב מאמביד ושניהם מצויינים שם, להגיד שדיוויס שחקן הגנה לא טוב זה כמו להגיד שהארדן חלש בהתקפה

shadow
shadow
4 years ago

מה שמביך בלברון זה שהוא עוד לא הבין שזה נגמר. אין לו אויר למשחק שלם אבל הוא לא יודה בזה כי יש לו סרט למכור. חבל רק שהוא עושה נזק לקבוצה. זו הולכת להיות עונה ארוכה מאוד ולברון הולך למסור את עצמו לדעת הרבה פעמים כמו ברבע האחרון היום

הייט אשברי
הייט אשברי
4 years ago

טוב – כשכתבתי אתמול שזה היום של הראפטורס והקליפרס , זה היה ממש קל לניחוש.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
4 years ago

זה היה אחלה משחק. ההגנה של הקליפרס תכריע את הליגה, במיוחד כשיד מצד שני כזההכח אש קטלני כמו לינארד וויליאמס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

הם יעשו לקבוצות בוסטון 08 ודטרויט 04 בהגנה בפלייאוף.
ובניגוד לשני האחרות שלקחו טבעת יש להם פאקן קאווי השחקן הטוב בעולם ופול גורג וסוויט לו בהתקפה.
מישהו חושב שהם צריכים להחליף את סוויט " לא רכז טבעי" לו?

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

הקבוצה היחידה בליגה שיכולה לנצח אותם זה פילדלפיה , בגלל הגובה,החוזק וההגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
4 years ago

אמביד בפלייאוף נהיה אדי קרי ובורח מהצבע , סימונס נגר על שלא מסוגל לקלוע ממטר (ואני לא מדבר נגד הקונסים מסין נגד קבוצות הגנה אין לו מה למכור), יש לנו מאמן אהבל שלא יודע להפעיל את האריס, והשנה ליד קוואי יש אל גורג יגמר סוויפ או גנטלמי לקליפרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צודק אבל אין לנו מאמן ולכן לא נעשה את זה

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

הוא יהיה מצוין השנה בתפקיד טיירון לו של לא להפריע ולתת לכשרון לשחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

אחלה משחק, שחקן מצטיין – דני גרין!!!!

אשך טמיר המקורי

צ'אק אומר את מה שאמרתי כל הקיץ.
ה'החלטה' שלברון יהיה הרכז העיקרי (כאילו שלמישהו היה סיי בעניין, הוא הודיע את זה יום אחד וזהו) חיסלה ללייקרס כל סיכוי העונה.
הוא מכתיב קצב צב וגורם להתקפה להיות שבלונית וסטגנטית.

trusttheprocess
trusttheprocess
4 years ago

אם הם לא מקבלים את המשחק הכי טוב בקריירה של דני גרין זה 25 הפרש קל